Elke dag krijg je meerdere service aanvragen van je eindklanten via de mail, telefonisch of misschien zelfs via WhatsApp. Veel service aanvragen is natuurlijk goed, want daardoor draai jij je omzet. Maar helaas belanden veel van die aanvragen op de grote stapel.
Je potentiële eindklanten verwachten daarentegen een uitstekende service. Ze willen snel reactie, reparaties moeten probleemloos verlopen en apparatuur moet goed gemonteerd worden. En niet te vergeten: ze willen een monteur kunnen vertrouwen en kwalitatief goed werk verricht hebben.
#1: Geen grip op je service aanvragen
Geen greep meer op je service aanvragen, geen goede communicatie tussen de binnen- en buitendienst en geen fatsoenlijk antwoord op de ingewikkelde hulpvraag van de klant. Dit alles resulteert in slechte reviews van ontevreden eindklanten.
En dat is zonde, want je weet zelf dat je in de praktijk wél goede service levert.
#2: Slechte service = teleurgestelde eindklanten
Of je nu werkt bij een witgoedleverancier, een aircobedrijf of een installatiebedrijf: service is het belangrijkste onderdeel van je bedrijf. Eindklanten vragen om een professionele service, omdat ze zelf niet weten hoe ze bijvoorbeeld een wasmachine of airco monteren.
Lever jij je eindklanten niet de juiste service? Dan creëer je op den duur een negatieve reputatie en zullen ze twee, misschien zelfs drie keer nadenken voor ze weer met je in zee gaan.
Mogelijkheden van de service software van Insezo
Slechte service zit ‘m niet altijd in het werk dat in de praktijk verricht wordt. Vaak gaat het juist om bestellingen en handelingen die goed worden bijgehouden, het snel beantwoorden van vragen en de communicatie richting de klant.
Ontvang jij de ene na de andere positieve recensie, of krijg je ook wel eens terug dat je service wat beter kan? Als dat laatste het geval is, is het misschien tijd om service software te implementeren.
Met de service software van Insezo heb je namelijk een hoop mogelijkheden. We zetten de handigste functies voor je op een rij:
Alle afspraken en handelingen op locatie staan in één systeem. Bereikbaar voor zowel de binnen- als buitendienst. Servicemedewerkers kunnen snel filteren met de zoekfunctie, waardoor ze klanten met hulpvragen direct kunnen helpen. De status van meldingen, bestellingen, handelingen en hulpvragen zijn altijd up-to-date in de service software. Klanten ontvangen een mail of sms als zij een servicemelding hebben ingediend en worden zo op de hoogte gehouden. Je maakt eenvoudig planningen met Insezo’s planningstool.
Al deze functies zijn beschikbaar in een eigen omgeving waar je 24/7 in kunt loggen.
Wil je de service software zo inrichten dat het perfect past bij (de werkzaamheden van) jouw bedrijf? Dat kan! Het is mogelijk om de software te personaliseren en features toe te voegen die jij handig vindt.
Ontdek of Insezo bij je organisatie past met SoftwareWatcher. Raadpleeg echte reviews van gebruikers en experts en vergelijk alle relevante software functies. Wij geven een overzicht van alle relevante software functies voor jouw bedrijfsprocessen. Insezo beschikt over de volgende modules:
Met SoftwareWatcher ontdek je op welke manier Insezo voor jou tijd bespaart. Door het digitaliseren van jouw organisatie met Insezo verlaag je de kosten en geef je structuur aan jouw organisatie.
Vergelijk Insezo met andere software voor jouw branche en bedrijfsgrootte. Op basis van softwarefuncties en prijzen vergelijk je snel en eenvoudig of de software geschikt voor je is. SoftwareWatcher biedt een eenvoudige keuzehulp zodat je ook zonder kennis van software zelf de beste software kan kiezen. Heb je wel advies nodig of Insezo bij je organisatie past? De experts van SoftwareWatcher helpen je graag verder en geven advies over je keuze. Wij stellen jou de juiste vragen en checken of de software bij je past. Dit is gratis en zonder verplichtingen. Wil je weten of de software koppelt met andere systemen in je organisatie? In het integraties overzicht van SoftwareWatcher zie je direct of de software koppelt met jouw bestaande systemen. Staat jouw bestaande software niet in het overzicht? Dan zijn er altijd andere oplossingen mogelijk. Neem hiervoor contact op met de software leverancier.
Wil je een echte impressie krijgen van Insezo? Hiervoor kun je vaak een proefperiode of een software demo aanvragen. Met een proefperiode krijg je voor een aantal dagen toegang tot de software en test je zelf of de software bij je past. Als je een software demo aanvraagt dan geeft de software leverancier zelf uitleg over de software. Tijdens een software demo is het mogelijk om al je vragen over de software te stellen. Hiermee kom je erachter wat de kwaliteit van de software is. Ben je opzoek naar alternatieven voor Insezo? SoftwareWatcher geeft een overzicht van de beste software alternatieven. Hierdoor weet je direct met welke systemen je met elkaar moet vergelijken.
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!